Модельный ряд ВАЗ

Отзыв о ВАЗ 2110 2004 года


Автомобиль: ВАЗ 2110 2004 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 87000 км, двигатель - 1.5 бензин, комплектация - 21103
Автор: Денис (Украина, Донецк)   17.02.2016
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
НадежностьОценка: 1
КомфортОценка: 1
ХодоваяОценка: 1
Внешний видОценка: 2
Общая оценка1.0

Купив у 2005 році у автосалоні на макоронці у Донецьку нову 21103 у кольорі чумацький шлях. Купив, пару разув проїхався тай поставив її у гараж десь роки на. Як це сталось? Моя перша авто була ланос 1.5 новенький, я його взагалі не як не жалів, меньш 6000 обертів стрілка не опускалась, поставив на нього вихлоп, проточив маховик, фільтр нульовик. автівка взагалі жодного разу за 60000 км не зломалась, потім я поставив розпорки і як звичай пригав на ямах, як мені сказали зруйнував розпоркою собі кузов, продав її тай узяв десятку. Сам їздив на новенькому мерседесі, а десятку брав тількі коли ставив мерса на сервіс.

відкрив будівельну фірму, поставив мерса узяв десятку і ось тут почалося. По перше пічка, як зьясувалось вона з заводу була зламана, я ніколи її не вмикав, гарантія давно кінчилась, віддав близько 3000 гривень, далі була електрика, повороти та аварійка не мігали, поміняв релє, далі обігрівач заднього вікна, теж поміняв, далі зломались задні підьйомники вікон, я їх просто виключив та не ремонтував, але задні вікна постійно трохи відкриту та на мийці чи у дощь трохи заливає сидіння, попровляти немає сенсу, бо після другої ями вони все одно опускаються, далі був згорів підьйомник водійского вікна, зломалась лампа освітлення у салоні центрального, а з водійского освітлення відпала защітне скло. Далі по черзі почали тухнути фари, там контакти погані, далі в мене зломалась коробка передач і мені замінили першу та другу передачу, я 6 разів за 85000 км мігяв або ремонтував вихлопну систему, повністью заржовів замок багажника, ще я міняв якусь хрінь у вихлопній яка аналізує чито повітря, чи ще щось.... також мені в третьє треба зараз міняти ремінь грм, також замінив вже в третьє ремін генератора. Генератор та стартер також міняв, 2 рази повністю усю ходову окрім стійок, вони рідні, і тількі зараз одна почала підтикати, вже в третє треба міняти подушки двигуна, ніхто не знає чому але мій акамулятор постійно розряжується і це вже дпугий. Вже як 3 тижні пічка вмикається, тобто вінтілятор пічки крутить починає тільки через деякий час після старту. Бачок омивача я купив новий але він не підходить і стоїть криво, ручник постійно слабшає. Трохи не забув я поміняв ще 3 комплети зчеплення. Може ще щось але я вже не памьятаю. Я гадав що мій мерседес е240w211 не надійне авто, та він супер надійний порівняно з цією банкою.

Що до комфорту, він умовний, так мьякі сидіння але зовсім без підтримки, любить ями але по нормальному асвальту дуже погано повертає, потужна пічка, але її неможна повністю вимкнути особливо на трасі, тобто з неї все одно дує. Шумоїзоляції немає взагалі, заднім пасажирам дує з багажника, взимку дуже холодна підлога. Дуже сильно крениться на поворотах, пустий руль але його вириває з рук на ямах. Кермо дуже важке, та дуже тонке.

Авто немає нормальних гальм. Я небачив більш гіршого авто у своєму житті, справа ще й у тому що запчастмни дуже не якісні. Єдині хкому воно може сподобатись хто не їздив на справжньому авто. Та від себе таке лайно можу побажати тільки любителям русссского міра через яких я втратив свою будівельну фірму у Донецьку та продав свій мерседес.

Плюсы автомобиля: Я їх за 11 років так і не знайшов.

Минусы автомобиля: Москалі зробили усе можливе щоб зібрати усі мінуси які тількі можно у цьому авто. Це просто лайно.

Совет покупателю: Якщо ти нормальна адекватна людина, не мазахіст та не любитель руссссского міра пройди десятою дорогою мимо цього лайна, купи собі ланос чи авео, чи будь що тількі не це лайно.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Оникс  

Бред какой-то. Зачем в третий раз менять ремень грм если он меняеться через 50 тыщ пробега? Ремень генератора через 120 тыщ. Какое сцепление третий раз меняет автор? Сцепление выхажует больше 100 тыщ. То скорей всего прокладку поменять надо в одном месте...

ответить   +5-4
Автор отзыва  

Оникс, о як цікаво, так можливо ти првий як по регламенту що міняти, але що мені робити коли я 2 тижні тому приїджаю на сто, а мені кажуть що скоріш за все полетіла помпа, яку мені 20000 назад нову ставили? 1.5 місяці тому приїхав на сто на ходовку, мені показали де саме потріскався рімень генератора, його треба міняти. Що робити? Що до зчеплення, усі 3 зчеплення були поміняни у перші 10000 км на офіційному вазі через якісь та брак, окрім останього яке досі і ходить. Можливо я і не найкращій у світі міханик, взагаля то я господарь будівельної фірми і воно мені 300 ровів не всралось, але я ніколи не мав у жтдній авто такої купи проблем, та ще й до 100000 км.

ответить   +1-1
Оникс  

Денис 88, Проще скажите что вам на уши лапшу вешали. И качали с Вас деньги потому что они у Вас есть

ответить  
Показать еще 1
Оникс  

И причем здесь русский мир к автомобилю? Народный сенс и ланос ничем не лучше по качеству сборки ваза

ответить   +4-4
Автор отзыва  

Оникс, русскій мір при тому що я повинен зараз їздити на цьому лайні зробленим рускім міром, хой йому грець. В мене був ланос 1.5 se 99 року. Порівняно з 2110 це просто бентлі, єдине що в мене зломалось у ланосі це задній правий ступічний підшибник, який я купив за 100 гривень.

ответить   +2
GS 300  

Проще пройти мимо автора отзыва,раз ему понадобилось 11 лет чтоб оценить качество его личного автомобиля.

ответить   +3-3
Автор отзыва  

GS 300, слава Богу що з цих 11 років я проїздив 7 років на мерседесі. Та пеші 40- 50 тищ км 2110 практично не ломалась,

ответить   +1
Альберт Эйнштейн  

Уж очень часто "Мерс" ломался, раз автор так много проехал на этом корыте.

ответить   -1
Автор отзыва  

Альберт Эйнштейн, мерс я купив у 2004 році, продав у 2012, почав власний проект будівництва, далі війна, ось я у розбитого вазівського корита))))

ответить   +2
Azazello  

Была у меня 103-я 2002 г.в. сборка россия, да машина по мелочам очень докучала бесконечно ремонт замков, эл. стеклоподъёмников. дворников и т.п. глушитель в десятках менял с периодичностью как масло за год он прогарал в труху и независимо обычный или нержавейка одино и то год -полтора и на помойку глушак. тормоза действительно отстой. Но я был в том возрасте когда в авто было интересно копаться и тюннинговать так что за четыре года владения я умудрился вложить в него около 3 тыс у.е перетрусил тормоза поставил спорт. вакуум, армир. шланки перфо диски феродо и т.п. Хочу сказать что в целом несмотря на мелкие поломки за 120 тыс. км пройденной на десятке она ни разу мня не подвела так же к плюсам могу отнести отличный мотор мощностью 92.5 л.с. расход по трассе даже на высокой скорости не выходил за 6л. за свои деньги на тот момент десятка была не самый плохой вариант.

ответить   +4-1
Автор отзыва  

Azazello, я за 4 роки після гарантії у свій w211e240 вклав у ремонт 40000 грн. Тобто 5000$. Так хоч було у що вкладати. Зараз я вклав десь также. Може меньш не знаю. Але , в що? В це лайно. За такі гроші авто повинна просо бути авто, я не проти коли якась дрібничка на авто якому меньш 100000 виходить з ладу, але ти бачив мій список, він не повний, я ще забув туди радіатор записати, рідні диски які мають форму яйця як показав прибор, випавший кусок проволоки з підголовника. Є внші проблеми, наприклад коли виходиш з машини тримаєшься за кермо, воно гнеться та сробатує сигнал. Я не хочу ні з чим возитись, русский мир заставил. Я усе життя просто приїзжав на сто мені там щось робили та я спокійно собі потім їздив, тут навіть мріяти про таке не можна.

ответить   +1
Автор отзыва  

З нещодавно, викинули мені магнитолу як причину розряжання акамулятора, я свій новенький акум поставив на зарядку, благо зараз мешкаю у Броворах у сосіда є зарядне, помогла аж на один день, подло доїхав у вечері до ФОРИ і не зміг завестись. Зараз грешу на прикурювач, який до речі теж я міняв, може коли я виходжу з авто я не повністю винимаю зарядне до навігатора. Ще в мене вже давно потік радіатор, не сильно. Буває масло трохи виходить з крики. Не так давно випала якась проволока з підголовника.
до речі забів ще сказати що заводске сине напилення на бокових дзеркалах зараз активно облазе, а самі дзеркала нормально відрегуліровати неможливо з конструктивних причин.
може це якись збіг або містика але саме в 2110 навігатор дуже довго не може упіймати супитники, в жодної авто в мене на цьому навігаторі такого не було.
ще до речі вазівскі противотуманки благополучно практично відразу віпали, а перед цим перестали працювати, поставив якісь універсальні, поки одна працює, інша вже ні.
ще бажав би сказати що передні підголівники довилось просто викинути та заміст них поставити задні, а позаду обійтись.теж конструкивний жах.

ответить  
Оникс  

Денис 88, Чтоб автор знало в радиаторе не масло а охлаждающая жидкость )) Клоун

ответить  
Автор отзыва  

Оникс, дуже приємно познайомитись клоун, я Денис. Ти мене не поняв, я написав що викидає масло з під кришки, я не писав що з кришки радіатора. З радіатора охолоджувальна ридина і так десь тече, бо на 10000 км десь літи 3 надо. А от коли на гашетку нажимаєшь може масло виливатись трохи з мід кришкі на двигуні. Вчи громатику.))))

ответить   +1
Автор отзыва  

Ооо ще забув буквально 2-3 тижні тому їду я по трасі в салоні через цю кляту пічку вже дихати нічим,, тому що вона трохи дує дуже горячим повітрям навіть коли вимкнена, а вікна при мінусі якось не бажано відкривати та я думаю увімкну я холодне повітря трохи, і щож Вивельми шановне панство гадаєте? Так холодне повітря не увімкнулось як я її заразу не крутив, дує горяче і все, скоро літо, знову ремонтувати.

ответить  
Автор отзыва  

О може хто купити хоче, продається, в ідеальному стані, моя ластівка, продаю як від серця відриваю, у звязку з виїздом за кордон, кризою, війною, тощо... це просто член сімї. Не бита не крашена. Витримана як добре 11 річне вино. Розгляну усі можливі варіанти.

ответить  
Автор отзыва  

Блін ще забув, якось їду, вона тоді десь 15000 пройшла і ми з приятелем розігнались , і що ви думаєте, після звичайних гальмувань на швидкості повило бліни які я теж замінив.
до речі це найгірші гальма що я бачив. Дуже слабі особливо по трасі, при жорсткому використанні практично відразу перегріваються воняють і зовсім не гальмують.

ответить  
Оникс  

Денис 88, Ты хоть знаешь что такое блины ? ))) Или автомеханики опять сказали?

ответить  
Автор отзыва  

Оникс, я не знаю скількі тобі років та скількі ти за кермом, але на початку двотисячних було дуже модно займатись тюнінгом та драгом, стрітом, що я дуже активно і робив. І що таке бліни, що таке коли їх повило, і що таке взагалі справжні гальма я прекрасно знаю. Сумно те що це на ній сталося на 180 це що швидкість для такої поломки?

ответить  
Автор отзыва  

Ще прикол, хтось забув витягнути політелен з заднього підлакотника, він там під тканиною так і шурить.
напевно я не буду писати про шумоізоляцію бо її там немає.

ответить  
Azazello  

Что касается старого доброго ланоса, да в своё время года до 2004 это была действительно хорошая машина в своём классе. ключевое слово здесь "была" до тех пор пока их выпускала Ю. Корее и Польша. Как только заз "взялся" за ланос о былом качестве, надёжности и комфорте можно забыть. Это те же дрова что и ваз если не хуже, только десятка жрёт умеренно и едет на свои 1.5-1.6 литров неплохо. так что любi друзi тоже автомобили делать не умеют

ответить  
Автор отзыва  

Azazello, повністью не згоден з тим поки заз не узявся. Мій ланос був саме зазовський, доречі як і мерседес теж зазівської сборки.

ответить  
Автор отзыва  

Якщо чесно я не дуже розумію таку маніакальну любов до таких тазів деяких людей. Головний аргумент за ці гроші це нормально, ну так Виж шановні неїсте гімно, воно взагалі безкоштовне. Такі авто, це як на мій погляд приниження гідності людини, це стосується всього, навіть я крутиться кермо. А їзди на цьому це мьяко кажучі небезпечно.
як сказав Джеремі Кларксон, авто як пересаджене сердце, Ви б бажали собі дешеве, неякісне, небезпечне пересаджене сердце? Я не кажу що треба усім їздити на бентлі. Нещодавно довелось мені десь місяць поїздити по Київу на шкоді фабіі 2011 року, 1.4 міх. Та цеж інша справа, вона як компьютерна гра, керується наче джойстиком, кермується нереально круто, двигун слабоват, але розгін той же що і у 2110. Глянув такаж сама зараз 6000$, а нова 2110 скількі? Є і більш дешеві варіанти авто. Короче бажаю гідності, поважайте себе, ценить свою та оточуючих безпеку.

ответить   +1
Автор отзыва  

Кому цікаво продовжу. Десь на 88000км в мене зломався генератор, який я сам зняв та викинув бо його заклинило та тріснув корпус, купив бу за 850грн, сам поставим дукуючи інтернету. Та поїхав я з Київа до свого приятеля у Святогірськ, їхав через харьківську, прокляв усе... гірше ніж у харьківській не де немає. Приїхав у Святогірськ, узяли з приятелем провіант та поїхали у ліс, за кермо сів мій приятель, я трохи вморився, тільки ми заїхали в ліс, там грунт пісок, трохи застрягли, раз буксонули, два буксонули, а потім крясь і кпп не працює, вийшли з авто, а під машиною калюжа олії. Визвали таксі, та на настіпний день за 400 грн дотягли моє непорозуміння до Славьянська, до речі гарне місто. На сто зняли кпп, розібрали, розірвало 2 з 4 шестернь блоку сателітов та одна шестерня пробила дірку в кпп, дірку заварили, все починили, замінили зчеплення, короче праця 950 грн, дай Бог їм здоровья, запчастини 2500 грн. Зараз приїхав у Донецьк, передня стійка лягла. Пічка не працює, благо вже тепло, еле пічка не перемикається на холод, так сама на швидкості і видуває тепло.
Короче я приглядів собі фуоьцваген еос, завжди бажав кабріолет, віму не розмитнену, а поки є трохи часу спробую зачикати нового -закону про мито на бу авто.
Ще раз прошу не беріть це лайно, воно шкідливе для здоровья.)))))))))))))))))))))))))

ответить   +1

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв ВАЗ 2110: В овечьей шкуре
В овечьей шкуре

Под капотами обычных с виду "девяток" и "десяток" могут скрываться моторы весьма завидной мощности. И самое главное - такие авто уже не на полигоне, а в магазине. Последнее сообщение об этой машине в журнале восходит к августу 1998 года. С тех пор утекло немало воды. Сегодня самую мощную "десятку" - ВАЗ 21106 собирает тольяттинская фирма "Лада-Тул".

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у 2110

ВАЗ 2110 2011 ВАЗ 2110 4.994$ 2011 49.000 км
ВАЗ 2110 2011 ВАЗ 2110 5.700$ 2011 30.000 км
ВАЗ 2110 2008 ВАЗ 2110 3.600$ 2008 134.000 км
ВАЗ 2110 2008 ВАЗ 2110 3.999$ 2008 105.000 км
смотреть все
объявления