
Отзыв о ВАЗ 2110 2004 года

Информация от владельца
Оценка авто
Купив у 2005 році у автосалоні на макоронці у Донецьку нову 21103 у кольорі чумацький шлях. Купив, пару разув проїхався тай поставив її у гараж десь роки на. Як це сталось? Моя перша авто була ланос 1.5 новенький, я його взагалі не як не жалів, меньш 6000 обертів стрілка не опускалась, поставив на нього вихлоп, проточив маховик, фільтр нульовик. автівка взагалі жодного разу за 60000 км не зломалась, потім я поставив розпорки і як звичай пригав на ямах, як мені сказали зруйнував розпоркою собі кузов, продав її тай узяв десятку. Сам їздив на новенькому мерседесі, а десятку брав тількі коли ставив мерса на сервіс.
відкрив будівельну фірму, поставив мерса узяв десятку і ось тут почалося. По перше пічка, як зьясувалось вона з заводу була зламана, я ніколи її не вмикав, гарантія давно кінчилась, віддав близько 3000 гривень, далі була електрика, повороти та аварійка не мігали, поміняв релє, далі обігрівач заднього вікна, теж поміняв, далі зломались задні підьйомники вікон, я їх просто виключив та не ремонтував, але задні вікна постійно трохи відкриту та на мийці чи у дощь трохи заливає сидіння, попровляти немає сенсу, бо після другої ями вони все одно опускаються, далі був згорів підьйомник водійского вікна, зломалась лампа освітлення у салоні центрального, а з водійского освітлення відпала защітне скло. Далі по черзі почали тухнути фари, там контакти погані, далі в мене зломалась коробка передач і мені замінили першу та другу передачу, я 6 разів за 85000 км мігяв або ремонтував вихлопну систему, повністью заржовів замок багажника, ще я міняв якусь хрінь у вихлопній яка аналізує чито повітря, чи ще щось.... також мені в третьє треба зараз міняти ремінь грм, також замінив вже в третьє ремін генератора. Генератор та стартер також міняв, 2 рази повністю усю ходову окрім стійок, вони рідні, і тількі зараз одна почала підтикати, вже в третє треба міняти подушки двигуна, ніхто не знає чому але мій акамулятор постійно розряжується і це вже дпугий. Вже як 3 тижні пічка вмикається, тобто вінтілятор пічки крутить починає тільки через деякий час після старту. Бачок омивача я купив новий але він не підходить і стоїть криво, ручник постійно слабшає. Трохи не забув я поміняв ще 3 комплети зчеплення. Може ще щось але я вже не памьятаю. Я гадав що мій мерседес е240w211 не надійне авто, та він супер надійний порівняно з цією банкою.
Що до комфорту, він умовний, так мьякі сидіння але зовсім без підтримки, любить ями але по нормальному асвальту дуже погано повертає, потужна пічка, але її неможна повністю вимкнути особливо на трасі, тобто з неї все одно дує. Шумоїзоляції немає взагалі, заднім пасажирам дує з багажника, взимку дуже холодна підлога. Дуже сильно крениться на поворотах, пустий руль але його вириває з рук на ямах. Кермо дуже важке, та дуже тонке.
Авто немає нормальних гальм. Я небачив більш гіршого авто у своєму житті, справа ще й у тому що запчастмни дуже не якісні. Єдині хкому воно може сподобатись хто не їздив на справжньому авто. Та від себе таке лайно можу побажати тільки любителям русссского міра через яких я втратив свою будівельну фірму у Донецьку та продав свій мерседес.
Плюсы и минусы автомобиля
Я їх за 11 років так і не знайшов.
Москалі зробили усе можливе щоб зібрати усі мінуси які тількі можно у цьому авто. Це просто лайно.
Совет покупателю
Якщо ти нормальна адекватна людина, не мазахіст та не любитель руссссского міра пройди десятою дорогою мимо цього лайна, купи собі ланос чи авео, чи будь що тількі не це лайно.
Обсуждение отзыва
Бред какой-то. Зачем в третий раз менять ремень грм если он меняеться через 50 тыщ пробега? Ремень генератора через 120 тыщ. Какое сцепление третий раз меняет автор? Сцепление выхажует больше 100 тыщ. То скорей всего прокладку поменять надо в одном месте...
+6-5ОТВЕТИТЬИ причем здесь русский мир к автомобилю? Народный сенс и ланос ничем не лучше по качеству сборки ваза
+5-4ОТВЕТИТЬ
Проще пройти мимо автора отзыва,раз ему понадобилось 11 лет чтоб оценить качество его личного автомобиля.
+3-4ОТВЕТИТЬ
Уж очень часто "Мерс" ломался, раз автор так много проехал на этом корыте.
+1-1ОТВЕТИТЬ
Была у меня 103-я 2002 г.в. сборка россия, да машина по мелочам очень докучала бесконечно ремонт замков, эл. стеклоподъёмников. дворников и т.п. глушитель в десятках менял с периодичностью как масло за год он прогарал в труху и независимо обычный или нержавейка одино и то год -полтора и на помойку глушак. тормоза действительно отстой. Но я был в том возрасте когда в авто было интересно копаться и тюннинговать так что за четыре года владения я умудрился вложить в него около 3 тыс у.е перетрусил тормоза поставил спорт. вакуум, армир. шланки перфо диски феродо и т.п. Хочу сказать что в целом несмотря на мелкие поломки за 120 тыс. км пройденной на десятке она ни разу мня не подвела так же к плюсам могу отнести отличный мотор мощностью 92.5 л.с. расход по трассе даже на высокой скорости не выходил за 6л. за свои деньги на тот момент десятка была не самый плохой вариант.
+5-1ОТВЕТИТЬ
Что касается старого доброго ланоса, да в своё время года до 2004 это была действительно хорошая машина в своём классе. ключевое слово здесь "была" до тех пор пока их выпускала Ю. Корее и Польша. Как только заз "взялся" за ланос о былом качестве, надёжности и комфорте можно забыть. Это те же дрова что и ваз если не хуже, только десятка жрёт умеренно и едет на свои 1.5-1.6 литров неплохо. так что любi друзi тоже автомобили делать не умеют
ОТВЕТИТЬ
та бред еще бредешого не читал, по другому не выражусь!
Тазы хоть качество хромает но двс у них удачные ходят отлично что на бензе и Е-газе.
Пепелац, конечно, не мечта поэта, имеет кучу недостатков, но всё ж таки отделяй базар про авто от обиды, что лишился своей "стройфирмы". Вот сейчас нахожусь в Польше. Строители, даже с Украины, востребованы. Почему "даже"? Потому что мудаки рукожопые через одного. Вместе с классными пацанами наехало всякого быдла.
-1ОТВЕТИТЬ



объявления